4chan`
  
0
match icon
4chan`'s team
Finished 1st.

  Aim cup icon551, Yuriy cup icon28, whyms cup icon334, 4chan`, BlackSwan

1
  
 Disguise
match icon
Team 2
Finished 2nd.

CardiB cup icon270, Disguise cup icon16, nene_12389 cup icon132, Yes Bibi

Swipe to flip

Chat icon
Chats

ScipherBOT

GLHF!

15 months ago

4chan`

Anyone going?

15 months ago

Aim

model > saloon > stick

15 months ago

Aim

model > fair > saloon > stick

15 months ago

whyms

----------------------

15 months ago

whyms

suss list: silk, lock, stick?

15 months ago

Aim

yeah

15 months ago

Aim

if those don't work electric razor's possible

15 months ago

whyms

mmmm we should pop dream on too

15 months ago

whyms

------------

15 months ago

whyms

suss list: silk, dream, lock, razor

15 months ago

4chan`

Wait

15 months ago

4chan`

Didnt see this

15 months ago

whyms

noooooooo

15 months ago

whyms

banana, scorpion

15 months ago

Aim

tragic ahaha

15 months ago

BlackSwan

you didn't guys sus banana for ride earlier ?

15 months ago

whyms

nooo

15 months ago

4chan`

You have hope lmao

15 months ago

whyms

banana for ride?

15 months ago

BlackSwan

opsie

15 months ago

BlackSwan

lol

15 months ago

whyms

----------------

15 months ago

whyms

banana + scorpion

15 months ago

4chan`

Why would you put dream before lock tho

15 months ago

whyms

bc they were sussed off it

15 months ago

ScipherBOT

GLHF!

15 months ago

Yes Bibi

sorry i cant

15 months ago

CardiB

Goo

15 months ago

nene_12389

ill go>

15 months ago

Yes Bibi

nene can

15 months ago

nene_12389

if bibi isnt

15 months ago

Yes Bibi

yeah i cant sorry

15 months ago

nene_12389

sure?

15 months ago

nene_12389

whyms u can come here

15 months ago

nene_12389

........

15 months ago

nene_12389

im cap next lol

15 months ago

nene_12389

was just cap once till now

15 months ago

nene_12389

are u sure right number freakshow

15 months ago

nene_12389

NICE

15 months ago

nene_12389

yproud of you

15 months ago

nene_12389

NO LOL

15 months ago

nene_12389

REVOLUTION ISNT BLOACK

15 months ago

nene_12389

OR 0

15 months ago

nene_12389

IT HAS TO BE REVOLUTION

15 months ago

nene_12389

CUZ NO POINT OF GIVING BALLERINA

15 months ago

nene_12389

YES

15 months ago

nene_12389

OF COURSE

15 months ago

nene_12389

WHY WOULD HE GIVE BALLERINA THEN

15 months ago

nene_12389

HE WOULD CONNECT THE OTHER WORDS WIH SOMETHING ELSE

15 months ago

nene_12389

YEA SO SOME OTHER DANCE NA

15 months ago

nene_12389

OR DANCER

15 months ago

nene_12389

WHY BALLERINA

15 months ago

nene_12389

SORRY

15 months ago

nene_12389

DREAM,FAIR,TATOO,SILK,BROTHER?

15 months ago

CardiB

Why dream first

15 months ago

nene_12389

IDK xd

15 months ago

nene_12389

CUZ BARBIE AND HE BALLERINA MOVIE

15 months ago

CardiB

Matlab kuch bhi

15 months ago

nene_12389

SHE HAD A DREAM TO BECOME BALLERINA

15 months ago

nene_12389

AND ITS DREAMY

15 months ago

CardiB

No

15 months ago

CardiB

Noo

15 months ago

Yes Bibi

:)

15 months ago

whyms (Team 1)

is this a "dream" is the black card scenario

15 months ago

nene_12389

NO

15 months ago

nene_12389

I LIKE SALLOON, GANGSTER,BROTHER,FEILD,TATOO,SILK

15 months ago

Disguise

Pls sus list..

15 months ago

nene_12389

MAKE FINAK SUS LIST

15 months ago

CardiB

bowler brother dream gangster field

15 months ago

nene_12389

NICE LIST

15 months ago

nene_12389

BUT SURE DREAM FIRST?

15 months ago

nene_12389

SALLOON THEY WERE SUSED OFF

15 months ago

nene_12389

THATS WHY

15 months ago

CardiB

Ohhh

15 months ago

CardiB

bowler brother dream gangster field saloon

15 months ago

nene_12389

DREAM LOL?

15 months ago

nene_12389

SURE?

15 months ago

nene_12389

OK LOOKS GOOD

15 months ago

CardiB

Yes... put people first then dream n then other person

15 months ago

CardiB

bowler brother dream gangster field saloon

15 months ago

nene_12389

BUT IM JUST HTINKING

15 months ago

nene_12389

WHY BALERINA

15 months ago

nene_12389

AND NOT DANCE

15 months ago

nene_12389

DANCER

15 months ago

CardiB

Nit model n revolution

15 months ago

nene_12389

DANCER 0 WOULD GIVE THE SAME RESULT

15 months ago

nene_12389

WHY GANGSTER

15 months ago

nene_12389

THING MEANS ANY THING I THINK

15 months ago

nene_12389

I LIKE SMOOTHIE FOR BALLERINA

15 months ago

nene_12389

CUZ SMOOTH

15 months ago

nene_12389

NICE

15 months ago

nene_12389

MAYBE SALOON>

15 months ago

nene_12389

CUZ NOTHING ELSE MAKES SENSE FOR BALERINA

15 months ago

nene_12389

I DONT KNOW ABOU SWAMP THING'

15 months ago

nene_12389

AHHH GREATTT

15 months ago

nene_12389

WOW

15 months ago

nene_12389

OK END

15 months ago

nene_12389

AND SUS SALOON

15 months ago

Yes Bibi

we should know how to be contented

15 months ago

Disguise

Chainsaw Goated

15 months ago

Disguise

Carried this game

15 months ago

CardiB

Saloon

15 months ago

CardiB

Saloon lock

15 months ago

nene_12389

SERIOUSLT CHAINSAW IS HERO OF THIS GAME

15 months ago

nene_12389

<3

15 months ago

nene_12389

IS THIS CORRECT WORD

15 months ago

nene_12389

SORRY I THOGUHT HAIR LOCK

15 months ago

nene_12389

WHY BLOCK?

15 months ago

Yes Bibi

ohh

15 months ago

Yes Bibi

metal block

15 months ago

nene_12389

BARBER'S BLOCK IS A THING?

15 months ago

Yes Bibi

mental block*

15 months ago